Eazy-Webdesign

Laten we samenwerken

We zijn blij dat je interesse hebt om met ons samen te werken.
Vul hieronder jouw persoonlijke gegevens in en wij nemen snel contact met je op.

Wat is je naam?
Vul hier je naam in
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen
Wat is de naam van je bedrijf?
Vul hier de naam van je bedrijf in
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen
Hoe kunnen wij jou bereiken?
E-mailadres
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen

Telefoon
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen
Ik werk in de volgende sector:
  • - selecteer een optie -
  • VZW
  • Vastgoedmakelaar
  • Retail
  • Andere
- selecteer een optie -
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen
Field is required!
Gelieve akkoord te gaan met de privacy policy

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Dag {name}, leuk je te leren kennen. Duid hieronder aan waar je naar op zoek bent of waarmee we je van dienst kunnen zijn.

Field is required!
Field is required!

Extra opties kiezen

Dag {name}, leuk je te leren kennen. Duid hieronder aan welke opties je belangrijk vindt. (Meerdere opties mogelijk)

Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen

Extra opties kiezen

Dag {name}, leuk je te leren kennen. Duid hieronder aan welke extra opties je belangrijk vindt. (Meerdere opties mogelijk)

Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen

Beschrijf jouw project

Licht ons kort toe waarover jouw project gaat. Deed je al voorbereidend werk? Geweldig! Sleep je bestanden in het veld hieronder.

Beschrijf het project
Doelpubliek, product, ...
Field is required!
Gelieve dit veld in te vullen
Voeg relevante documenten toe (optioneel)
Selecteer uw bestanden
Enkel volgende extensies zijn toegelaten onder 5MB: .jpg, .jpeg, .png, .gif, .pdf
Gelieve dit veld in te vullen

Out-of-office nodig? We geven je 5 tips voor een knaller!

Een out-of-office is meer dan een gewone mail. Het is niet zomaar een ‘ik-ben-er-niet-mailtje’. Het is een mail die ervoor moet zorgen dat een potentiële klant getriggerd blijft totdat je terug bent.

Maar eerst, wat is een out-of-office?

Een out-of-office neemt de communicatie over terwijl jij geniet van de stralende zon. Om ongeduldige mailers niet op hun honger te laten zitten, zorgen wij voor enkele tips om nét iets extra aan te bieden.

1. KISS: Keep It Short & Simple

De ontvanger van jouw out-of-office is ongeduldig en verwacht zo snel mogelijk een passend antwoord op zijn/haar vraag. Waarmee je bezig bent of waarom je zijn/haar vraag niet kunt behandelen is niet van belang. Wie wel kan antwoorden of wanneer de vraag beantwoord wordt is de grote ham-vraag. Zorg er dus voor dat jouw out-of-office duidelijk is en zonder veel tierlantijntjes.

2. Trigger jouw doelpubliek

Probeer vragen te voorspellen en geef al een tipje van de sluier. Hij/zij is geïnteresseerd en wilt zo snel mogelijk informatie. Het is aan jou om al beperkte informatie te geven en enkele communicatiekanalen open te zetten.

  • Heb je een interessante blog of organiseer je een evenement? Gebruik een call-to-action om hem/haar te informeren.
  • Stuur je regelmatig nieuwsbrieven? Voeg een link toe naar het inschrijvingsformulier en overtuig de ontvanger van jouw out-of-office waarom hij/zij zich moet inschrijven.
  • Zet jouw socialmediakanalen extra in de picture. Waarom? Just because you can! Door de verschillende social media blijf je gemakkelijk in contact met leads, klanten en vrienden.

Houd wel rekening met de hoeveelheid call-to-actions in een nieuwsbrief. Het mag niet pusherig overkomen. Don’t overkill.

3. Denk aan de tone of voice

Zorg ervoor dat jouw out-of-office leest als een mail die van jou komt. Laat jouw out-of-office dus zeker niet schrijven door een collega of vriend(in). Is je communicatie eerder informeel, vermijd dan een zakelijke out-of-office. Hier ook weer de gouden regel: ‘Don’t overkill’. Grappige GIFS of straffe memes stuur je best via Whatsapp of Facebook.

4. Gebruik de juiste taal

Heb je veel contacten over de taalgrens? Schrijf jouw out-of-office in meerdere talen. Rangschik de talen naargelang de populariteit van de taal. Hot tip: ‘Noteer bovenaan je mail welke talen beschikbaar zijn en hoe deze zijn gerangschikt’.

Bijvoorbeeld: (Nederlands versie beschikbaar/ English version below / version française ci-dessous / Deutsche Fassung siehe unten).

5. Verwijs door naar jouw collega

Zijn er bepaalde vragen die moeten wachten tot je terug bent? Maak dat zeker duidelijk. Zo vermijd je dat de mailboxen van collega’s belast worden met vragen waarop ze niet kunnen antwoorden.

Deel dit artikel